Monday, May 18, 2009

Click Me!

Salam seme.. Mak ni kan selalu timbul tenggelam kan? Hu. Hu. Hu..
Mak terlaaaalu bizi (mcm aku je la yg bz kan? hehehe..) dengan 'Projek X' ini yang
akhirnye dapat jugak disiapkan dengan sentuhan ala2 gituk.. ihiks..

Sila la singgah lalu2 smbl cuci2 mata sikit.. Kalau tak beli pun takpe, tapi kalau
ada kelemahan, mak mmg alu2kan sangat la menegur demi kebaikan..

Jemput ye.. Jgn malu2.. uhuks..

**Oh ye.. kat kedai ku itu ada banner yg kecik mcm kat atas tu..
Kalau ada banyak ruang lagi kat blog kamu2 semua.. minta tulun 'copy n paste' kan ye..
Nanti mak belanja 'doa' kesejahteraan buat semua.. (^_^)

Tentang Saya

My Photo
Lin Chalo
Bandar Tun Hussein Onn, Selangor, Malaysia
♥ Wanita biasa-biasa yang mahu menjadi isteri yang hebat di sisi suaminya ♥ Ibu biasa-biasa yang mahu menjadi mama yang hebat di mata anak-anaknya ♥ Insan yang sangat biasa-biasa yang menginginkan orang lain mendapat manfaat daripadanya ♥ Mengharapkan supaya Allah memandangnya dengan penuh rahmat dan kasih sayang ♥ Sangat menyokong penyusuan susu ibu sepenuhnya ♥ || Tanpa prejudis ||
View my complete profile

I Heart Breastfeeding

Generated image

Me on Facebook



Kisah Famili

Sahabat KiM

Sahabat Sweet 17

Followers

Cari Makan

Inspirasi & Motivasi

Saya Mahu Jadi Top Chef

Sahabat

Sahabat WAHM & SAHM

Sahabat Maya

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget