Tuesday, October 21, 2008
Happy Hari Raya!

okkay, today mak terlebih mkn vitamin.. tetibe lak rajin tahap melampau buat entry byk2 sekaligus.. miahahah.. so selagi kerajinan ku ini masih berbaki.. mak nak story mory psl raya ari tu.. FYI, tahun ni mak beraya kat KK.. gumbira hati tidak terkata-kata.. huhuhu.. lagi2 tahun ni dapat anak buah yg pertama.. so, keinginan balik Sabah itu ari mmg membuak2 la.. ihiks.. so, lets the pix bercerita ye dek non.. (kiranye ni adalah percubaan pertama aku meng'expose'kan diri secara virtual buat tatapan kwn2 maya ek.. yg dah kenal secara live tu buat2 tak tahu aje la k.. miahahah)

ini ialah aku bersama anak daraku itu.. just abaikan aku ek.. hehe

yg mak nak tunjuk is bekas' chicken pox' Myra yg masih tak hilang2..

ni dlm flight.. sikit lagi tak lepas kat gate terakhir koz of that lil' bulat2 chik pox.. ayoo..


"Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin ek.."
(aku, Mr.A, Lil'A & Lil'M)

  • aku n my family side.. tudung biru mak aku.. 2 aweks kat seblah tu adik2 aku (muka mmg tak sama tawww)
  • myra sibuk nak pegang kepala 1st kazennye.. (maknye yg tudung kuning, bapaknye i guess u all boleh teka kot
  • adam sama ngan atoknye
  • Mr A, seblah tu adik lelaki aku, baju kuning tu suami adik aku.. hehe
  • last but not least yg comey2 tu adik bongsu aku..
  • sekian..

*Nota kaki (ikut ayat cik_yan) entry ini dibuat semalam selepas entry "aku dan susu ibu", tapi tak sempat nak upload koz gi pump susu dulu.. hehehe

0 Luahan Perasaan Kawan2ku:

Tentang Saya

My Photo
Lin Chalo
Bandar Tun Hussein Onn, Selangor, Malaysia
♥ Wanita biasa-biasa yang mahu menjadi isteri yang hebat di sisi suaminya ♥ Ibu biasa-biasa yang mahu menjadi mama yang hebat di mata anak-anaknya ♥ Insan yang sangat biasa-biasa yang menginginkan orang lain mendapat manfaat daripadanya ♥ Mengharapkan supaya Allah memandangnya dengan penuh rahmat dan kasih sayang ♥ Sangat menyokong penyusuan susu ibu sepenuhnya ♥ || Tanpa prejudis ||
View my complete profile

I Heart Breastfeeding

Generated image

Me on Facebook



Kisah Famili

Sahabat KiM

Sahabat Sweet 17

Followers

Cari Makan

Inspirasi & Motivasi

Saya Mahu Jadi Top Chef

Sahabat

Sahabat WAHM & SAHM

Sahabat Maya