Saturday, November 29, 2008


Mak telah mendapat banyak award daripada cik
Rin (thanks babe..) Memetik kata-kata cik Rin jugak.. even artis pun tak dapat banyak award mcm ni dlm satu masa taww.. eheheh.. jadiknya.. saya nak ikut mcm kak ana jugak la.. sapa2 yg baca blog saya ini.. dengan automatiknya saya menganugerahkan awards ini untuk segala usaha anda mengekalkan blog anda tidak bersawang (ikut ayat cik Rin skali lagi.. hehehe) dan lalang2nye sentiasa ditebas, menarik dengan tajuk2 serta isi2 yg membina sahsiah diri, memantapkan soft skills, menghiburkan hati yg kadang2 sedih dan sebagainye.. jadi dengan penuh keikhlasan saya memberi.. terimalah ye...

ops!! hampir terlupe.. ada satu lagi.. dari cik Sya (kalau tak silap, sori mak terlupe la..) terima kasih daun keladi cik sya.. so, mcm biase.. mak pas pada semua orang yg baca jugak kay.. peace..!!




0 Luahan Perasaan Kawan2ku:

Tentang Saya

My Photo
Lin Chalo
Bandar Tun Hussein Onn, Selangor, Malaysia
♥ Wanita biasa-biasa yang mahu menjadi isteri yang hebat di sisi suaminya ♥ Ibu biasa-biasa yang mahu menjadi mama yang hebat di mata anak-anaknya ♥ Insan yang sangat biasa-biasa yang menginginkan orang lain mendapat manfaat daripadanya ♥ Mengharapkan supaya Allah memandangnya dengan penuh rahmat dan kasih sayang ♥ Sangat menyokong penyusuan susu ibu sepenuhnya ♥ || Tanpa prejudis ||
View my complete profile

I Heart Breastfeeding

Generated image

Me on Facebook



Kisah Famili

Sahabat KiM

Sahabat Sweet 17

Followers

Cari Makan

Inspirasi & Motivasi

Saya Mahu Jadi Top Chef

Sahabat

Sahabat WAHM & SAHM

Sahabat Maya