Tuesday, March 31, 2009




You are very logical and rational. You are able to understand what is and isn't a factor.

You're able to compartmentalize and focus on the essentials.

You appreciate simplicity. You can see the layers of complexity and beauty in anything.

You are also playful and good natured. You don't take life too seriously!

What Board Game Are You?


Hi all! I found this on blogthings.
Its fun and I must confess this.. "Its really shows the true color of me!" Ha ha ha. Kidding la. Tapi aku rasa 99% adalah betul. (Tak pun aku TERperasan lebih je kot?)
Ha ha ha (hepi giler la pulak aku ni kan?)
Well.. apa2pun itu cuma hiburan di pagi hari. Pagi2 ni mood biar baik supaya lasting smpi ke petang.. La la la!!

Ok.. How bout you guys??


0 Luahan Perasaan Kawan2ku:

Tentang Saya

My Photo
Lin Chalo
Bandar Tun Hussein Onn, Selangor, Malaysia
♥ Wanita biasa-biasa yang mahu menjadi isteri yang hebat di sisi suaminya ♥ Ibu biasa-biasa yang mahu menjadi mama yang hebat di mata anak-anaknya ♥ Insan yang sangat biasa-biasa yang menginginkan orang lain mendapat manfaat daripadanya ♥ Mengharapkan supaya Allah memandangnya dengan penuh rahmat dan kasih sayang ♥ Sangat menyokong penyusuan susu ibu sepenuhnya ♥ || Tanpa prejudis ||
View my complete profile

I Heart Breastfeeding

Generated image

Me on Facebook



Kisah Famili

Sahabat KiM

Sahabat Sweet 17

Followers

Cari Makan

Inspirasi & Motivasi

Saya Mahu Jadi Top Chef

Sahabat

Sahabat WAHM & SAHM

Sahabat Maya