Monday, October 20, 2008
Salam... Dah lama tak up-date sini (cewah!)... 16-18/11/2007 i've attended the PAC (PTD Assessment Centre) Assessment kat INTENGAH, Jalan Elmu tu... ala yang sebelah UM tu.. haa... as i've mentioned before kan, after berjaya go through the 1st stage (exam) then i've go through yg 2nd stage ni pulak... fuh... secara keseluruhannye.. honestly dari hati aku ni... jauhhhh dalam lubuk hati ni... 'i have NO COMMENT' hu hu hu... betul ni.. terlalu ramai yang 'layak' ( i mean dari segi personaliti, attitude, performance etc, etc...) but then, i've already tried my best semaksimum yang boleh.. i've pushed myself to do as better as other person.. so, sekarang ni... ape yang boleh aku lakukan cuma, berdoa dan tawakal kepada Allah yang Maha Esa.. mudah2an aku dapat melangkah ke final stage... amin...

0 Luahan Perasaan Kawan2ku:

Tentang Saya

My Photo
Lin Chalo
Bandar Tun Hussein Onn, Selangor, Malaysia
♥ Wanita biasa-biasa yang mahu menjadi isteri yang hebat di sisi suaminya ♥ Ibu biasa-biasa yang mahu menjadi mama yang hebat di mata anak-anaknya ♥ Insan yang sangat biasa-biasa yang menginginkan orang lain mendapat manfaat daripadanya ♥ Mengharapkan supaya Allah memandangnya dengan penuh rahmat dan kasih sayang ♥ Sangat menyokong penyusuan susu ibu sepenuhnya ♥ || Tanpa prejudis ||
View my complete profile

I Heart Breastfeeding

Generated image

Me on Facebook



Kisah Famili

Sahabat KiM

Sahabat Sweet 17

Followers

Cari Makan

Inspirasi & Motivasi

Saya Mahu Jadi Top Chef

Sahabat

Sahabat WAHM & SAHM

Sahabat Maya