Monday, November 10, 2008
Hari ni aku tensen lagi. Aku tak tahu la samada aku ni 'pekerja yg tak efisyen' or memang Madam S (bukan nama sebenar) yg terlalu 'perfectionist'.

Apa yg betul2 buat aku rasa 'down' is bila dia ingat aku ni 'TAK IKHLAS BEKERJA'. Kesalahan aku ialah: Aku suruh student aku gi lebri cari points for their assignment & have to be submitted to me sejam kemudian. (Salah kah aku?) Dan apa yg aku dpt drpd perbuatan aku 'yg tak ikhlas' tu hanyalah persepsi negatif yg pastinya akan mempengaruhi 'annual increment' aku hujung tahun ni.. WAAAAAAARGHHH!!

**Moralnye: Cepat2 la jadi SAHM & keje sendiri dari rumah... uhuhuhuhukk..

2 Luahan Perasaan Kawan2ku:

Unknown said...

sabar je la kak lin yea...bosss kiter tu mmg cept hangin..but die cept cool...hehe..anyway skrg akak dh makin cekap masuk kelas hehe...kua kelas pun on time je ek...hihihi...GAMBATTE!!!!!...

Lin Chalo said...

hehehe.. tapi masalahnye boss kite tak pasan pun.. hahhaaha! ironik gittew!

Tentang Saya

My Photo
Lin Chalo
Bandar Tun Hussein Onn, Selangor, Malaysia
♥ Wanita biasa-biasa yang mahu menjadi isteri yang hebat di sisi suaminya ♥ Ibu biasa-biasa yang mahu menjadi mama yang hebat di mata anak-anaknya ♥ Insan yang sangat biasa-biasa yang menginginkan orang lain mendapat manfaat daripadanya ♥ Mengharapkan supaya Allah memandangnya dengan penuh rahmat dan kasih sayang ♥ Sangat menyokong penyusuan susu ibu sepenuhnya ♥ || Tanpa prejudis ||
View my complete profile

I Heart Breastfeeding

Generated image

Me on Facebook



Kisah Famili

Sahabat KiM

Sahabat Sweet 17

Followers

Cari Makan

Inspirasi & Motivasi

Saya Mahu Jadi Top Chef

Sahabat

Sahabat WAHM & SAHM

Sahabat Maya