Friday, March 20, 2009
Ait.. hehehe, dah lama tak 'blog hopping'.. bila aku ter'blog hopping' ke blog Umi Sufira maka telah banyak bende baru yang aku telah tertinggal dengan jayanye.. hehehe.. salah satu bende yg aku suka gi blog dia ni koz ada banyak bende2 baru pasal internet yg bakal aku discover (selain sesi tag-mengetag..) hehehe.. bende baru yg aku pelajari ari ni ialah... cara2 membuat 'Signature' secara maya.. so guys.. enjoy la ek..

Peringatan: Sebelum membuat signature anda, sila pastikan anda mempunyai masa yg agak senggang ye.. kerana bende ini agak mengujakan dan melekakan.. bagi yang ada anak, sila pastikan anak anda tidur dahulu untuk mendapatkan masa yang agak berkualiti bagi mendapatkan hasil yang agak maksima..

Di bawah adalah hasil signature saya yang tidak seberapa memuaskan.. sewaktu saya membuat bende alah ini.. level hormon adrenalin anak-anak saya masih di tahap yg agak maksima.. jadi agak susah untuk 'memaksa' mereka tidur.. hehehehe..




2 Luahan Perasaan Kawan2ku:

mamaDhea said...

milo,
lamanyer tak update blog.. hehehe.. sya ada gak try e-sign tu, tp tak dan nak pilih font.. hahaha..

Lin Chalo said...

kene tunggu angin kus2 baru update blog ha ha.. tu la pastikan ada masa yang agak lama ekkk.. ha ha ha

Tentang Saya

My Photo
Lin Chalo
Bandar Tun Hussein Onn, Selangor, Malaysia
♥ Wanita biasa-biasa yang mahu menjadi isteri yang hebat di sisi suaminya ♥ Ibu biasa-biasa yang mahu menjadi mama yang hebat di mata anak-anaknya ♥ Insan yang sangat biasa-biasa yang menginginkan orang lain mendapat manfaat daripadanya ♥ Mengharapkan supaya Allah memandangnya dengan penuh rahmat dan kasih sayang ♥ Sangat menyokong penyusuan susu ibu sepenuhnya ♥ || Tanpa prejudis ||
View my complete profile

I Heart Breastfeeding

Generated image

Me on Facebook



Kisah Famili

Sahabat KiM

Sahabat Sweet 17

Followers

Cari Makan

Inspirasi & Motivasi

Saya Mahu Jadi Top Chef

Sahabat

Sahabat WAHM & SAHM

Sahabat Maya